Sayfalar

Cumartesi, Şubat 27, 2010

Bu yetenek genetik midir ki?

Başlıkta bahsi geçen yetenek kuzenim Onur Erbay. Bugün de onu tanıtmak istiyorum burada. Aslında Fairey'den sonra daha iyi bir devam yazısı da düşünemiyorum diyebilirim. (Yeteneğin genetik olmasını çok isterdim nedenlerini aşağıda göreceksiniz! Ama genetikse de bana geçmemiş galiba.)

Kendisine de sordum ne gibi bilgiler veriyim senin hakkında diye. Bunu dedikten sonra da aslında resimlerinin kendisi hakkında pekçok şey anlatabileceğini düşündüm. O yüzden de cevabını beklemeden yayınlıyorum. Gerekirse sonra ekleme yaparım diyerekten. Buyrun :

Resim için kendi açıklaması : "Timurlenk'e karşı siper almış bir sufi." Ve sufi aslında otoportresi. (minik not: Kağıt üstüne mürekkep.)

Jimi Hendrix... En sevdiklerimden... (minik not 2: tükenmez kalemle... ....)

Gaz krizi 2006...

Arka plan Haliç...

Asurbanipal

Ve en son olarak da, "Mehdorn'un selamı var!"

Daha daha fazlası için :

Deviantart sayfası...

Kendi web sitesi...

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails