Sayfalar

Cuma, Şubat 26, 2010

Referans Noktası


Ölümün tadını çıkarıyorum.

Ağır ağır.

26 küsur yıldır.

Bir gün geç kalmadığım tek mesaim bu.

Her gün yavaş yavaş.


Ondan bu kadar az korktuğum için

Benimkisi diğerlerinden erken gelecek biliyorum.

Saymıyorum bu yüzden artık adımlarımı.


Hem ben mutluyum

Ölümün sıcak nefesi

Beni mutlu ediyor,

Anlıyorum her nefesin değerini.

Geride birşeyler bırakmak için

Azim veriyor bana ölüm denilen

Asil ve zarif güzel.


Benimkisi hop diye gelecek biliyorum.

Habersiz ve uzatmadan.

Böylesine niyet ettiğim için.

Beni tanıyanlar sevinecek

Huzura kavuştuğum için sonunda.

Beni tanıyanlar sevinecek umarım

Beni tanıdıkları için.

Ki ben dostlarımla buluştuğumdan

Şanslı sayarım kendimi.

Sevinçliyimdir ıssız kalabalıklara karışıp kaybolmadığım için.

Ama tam da bu yüzden

Ben son nefesi erken vereceğim.


Hop diyecek yüreğim,

Kafi gelsin bu kadar attığım.

Say günlerini, yap hesabını gidelim.

Böyle diyecek,

Ve biz elele beyazlara bürüneceğiz.


O yüzden garipsemeyin dersem

Ölümün tadını çıkarıyorum diye.

Ölüm yaşamı yaşam yapan şeydir bir yerde.

Hep geçer hayatımızdan sevdiklerin hayaletleri.


Bir tek saat var benim inandığım.

Kol saatlerinin minik akreplerini yelkovanlarını ayarladığım.

Huzurun, yasamin saati o.

Ben ölümden korkmadan

Saatlerimi huzura ayarlarım,

Ölüme gülümseyerek.


Resim bir DeviantArt kullanıcısından alındı.

Hiç yorum yok:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails